Teambuilding inak

7 x 3 x 20 = 5 hodín zážitkového teambuildingu. Ako je možné urobiť teambuilding inak? Pred pár dňami sme zažili jeden „iný“ teambuilding s ohľadom nielen na jeho obsah, ale aj na segment, v ktorom prebehol.

Read more

Recrutiment marketing

Recruitment Marketing

Časy, keď si firmy hojne a vhodne vyberali svojich zamestnancov, sú nástupom novej generácie minulosťou. Vplyvom trendov sa zmenili hodnoty potenciálnych zamestnancov ale aj lojálnych pracovníkov.Read more

Novembrový QQ time - čas pre Vás

QQ time – Cez angažovanosť k lepším výsledkom

Podnikatelia si často kladú otázku „Ako zvýšiť angažovanosť mojich zamestnancov
a dosahovať lepšie výsledky?“ 

Read more

Strom sebapoznania

Aký som? Ako strom.

Strom je pre mňa nádhernou paralelou s človekom, pomenovaním jeho osobnosti a potenciálu.Read more

Základný profil na LinkedIn, Ako na to?

Vytvorili ste si základný profil na LinkedIn a odvtedy ste tam už neboli? Hľadáte si prácu a máte referencie, že práve sociálna sieť LinkedIn je pre vás ten správny kanál?Read more

qq-time-otvorena-diskusia

QQ time – Ako si získať a udržať ľudí

Historicky najnižšia nezamestnanosť. Špecifiká nastupujúcich generácií. Meniace sa požiadavky zamestnávateľov. Závratný technologický rozvoj.

Read more

Cielime na Instagram

Popularita siete Instagram rastie čoraz viac aj pre oblasť obchodu a zvyšovania predaja. Je zrejmé, že nie všetky segmenty a oblasti podnikania si nájdu svoje miesto na Instagrame....Read more

Váš on-line biznis bude rásť vďaka šťastným klientom

Počas 2 dní konferencie s účasťou  1600 ľudí z viac ako 35 krajín, viac ako 80 spíkrov, približne 35 aktivít denne, rozdelených do 6-tich kategórií.Read more

Obchodnícke nezmysly II.

Ako sa správa profesionálny obchodník? Ako sa rýchlo a dobre sa pripraviť na obchodné stretnutie? Ako vedome riadiť obchodný rozhovor? Ako zistiť klientove potreby a možnosti? Ako minimalizovať námietky?Read more

Obchodnícke nezmysly I.

Ako sa stať profi obchodníkom? Aké sú najčastejšie nezmysly obchodníkov a ako sa im vyhnúť? Prečo rozhovor s klientom neprebieha podľa predstáv? Čo robiť inak? Na čo nezabúdať?

Read more

Ako prekonať nášlapné míny

Ako prekonať nášľapné míny

Meniaci sa trh, zvyšujúce sa nároky klientov, nedostatok kvalitných pracovníkov, vysoká fluktuácia, nízka angažovanosť pracovníkov, interný informačný chaos, nízka kolegialita, neefektivita práce, atď.Read more

Profesionalita pracovníkov prvého kontaktu

V 20-ročnej konzultantskej praxi sa často stretávam so slovným spojením PROFESIONALITA PRACOVNÍKOV. Každá spoločnosť chce mať kompetentných a profesionálnych pracovníkov.
Read more